Ostuinfo

 

I. Tere tulemast e-tekstiil internetipoodi!

E-tekstiil internetipood pakub mugavat võimalust osta või tellida kõiki kodutekstiili tooteid otse internetist. Samas on alati võimalus internetis toode välja valida ja tulla kohale meie esinduskauplusesse Paldiski mnt 29, Tallinn.

 

II. E-tekstiil internetipoest kaupade leidmine ja valimine.

E-tekstiil internetipoes ei ole vaja ostude tegemiseks ennast registreerida, siiski soovitame soodustuste ja uute pakkumiste saamiseks seda teha. Tootekataloogi leiate lehekülje vasakust servast, valides peateema avaneb selle all teile toodete alamgrupid ja seejärel tooted. Kõige kiirem ja lihtsam on kindla kauba leidmiseks sisestada toote nimi otsingusse ja teile kuvatakse kõik selle nimega kaubad.
Toote lehel näete tootest pilte, infot ja hinda eurodes (hinnad sisaldavad käibemaksu). Ostu tegemiseks valige kogus ja vajutage nuppu TELLI. Toode lisatakse ostukorvi, kui te rohkem tooteid valida ei soovi saate oma ostukorvi sisu näha klikkides lehekülje ülemises paremas nurgas OSTUKORV nupul.

 

III. Ostukorv

Klikkides lingile “OSTUKORV” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab muuta. Parandatud andmed tuleb uuendada vajutades hiireklahviga Ostukorvi ikoonile.

 

IV. Tellimuse vormistamine ja tasumine

Ostukorvi tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu „Vormista tellimus“ ja täitke kõik küsitud andmed. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitus-arve.
Kaupade eest maksmiseks on 3 võimalist: 1)pangalingi kaudu 2) ülekande arvega 3) krediitkaardiga (PayPal)

1)Pangalingiga makstes vajutage endale sobiva panga lingil (Swedbank või SEB). Te peate oma panga kontole sisselogima ning makse sooritama. Pärast makse sooritamist vajutage pangakontol olles kindlasti nupule "tagasi kaupmehe juurde".

2) Arvega maksmisel tehke valik lahtrisse „Arvega“ , tellimuse kinnitamise järel saate arvet näha ja välja printida. Kinnitus-Arve saadetakse ka teie e-posti aadressile, kus saate seda näha või edastada oma raamatupidajale. Kui olete ülekande sooritanud saatke sellekohane makseteade e-tekstiili e-postile info@e-tekstiil.ee . Maksmata tellimused on ootel 3 tööpäeva mille jooksul peab ülekande sooritama. Vanemad maksmata tellimused tühistatakse.

3) Krediitkaardiga maksmiseks tuleb valida makseviiside alt krediitkaart.

 

V. Tellitud kauba lähetamine

 

Kliendi esitatud tellimus kinnitatakse e-tekstiili poolt 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest ning ostuhinna täielikust tasumisest. Vastavasisuline teade saadetakse kliendi e-postile, mille klient ostu sooritamisel e-tekstiili e-poes registreeris. Juhul, kui kliendi tellimust ei õnnestu täita, teavitatakse klienti sellest eelnimetatud aja jooksul ning tagastatakse tasutud ostuhind 2 pangapäeva jooksul.

Tellitud kaup lähetatakse e-tekstiili poolt teele valitud kättetoimetamis teenuse vahendusel hiljemalt 48 tunni jooksul alates kogu kauba ostuhinna (s.h. kohaletoimetamistasu) laekumisest e-tekstiili arvelduskontole, v.a. juhul, kui konkreetse toote juures on märge, et selle lähetamise ja / või kohaletoimetamise aeg erineb käesolevates üldtingimustest fikseeritust.

Kaup toimetatakse kliendi poolt tellimuse vormistamisel viidatud kullerfirma pakiautomaati, kust klient saab tellitud kauba kätte kas e-postiga ja/või sms-na saadud turvakoodi sisestamisel.

Kliendi poolt tellitud kaup jõuab valitud sihtkohta 7 tööpäeva jooksul alates kogu kauba maksumuse laekumisest e-tekstiili kontole v.a. juhul, kui konkreetse toote juures on märge, et selle lähetamise ja / või kohaletoimetamise aeg erineb käesolevates üldtingimustest fikseeritust.

 

Pakiautomaadi turvakood hoidke alles, kuni 14-päevane tagastusõiguse periood on möödunud – kauba saate vajadusel tagastada kasutades sama pakiautomaatd turvakoodi.

 

Palume tähele panna, et ülalnimetatud kohaletoimetamistähtajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole e-tekstiili määratleda! e-tekstiil ei vastuta hilinemiste eest ülalviidatud kohaletoimetamistähtaegades, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava ettevõtte protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

 

VI. Tellitud kauba kättesaamine

Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused:

  1. Postipakk. Kaup saadetakse Teie elukoha järgsesse postkontorisse. Ostja teeb enne paki väljasaatmist ettemaksu. Teie paki transporditasu on 3,90 EUR (lisatakse Teie tellimuse kogusummale). Postkontor saadab Teile esmalt postipaki teate ning siis saate kaubale postkontorisse järgi minna. Teie pakki hoitakse postkontoris maksimaalselt 10 päeva alates Teile saadetud esimesest postiteatise saatmisest. Kui Te 10 päeva jooksul ei ole pakile järgi läinud, saadetakse pakk tagasi meie firmale ning see ei kuulu enam Teile edastamiseks. Sellisel juhul kannab ostja tagastamise tavalised kulud kuni summa ulatuses, mis vastab 10 eurole, välja arvatud juhul, kui üleantud asi või osutatud teenus ei vasta tellitule.
  2. Kullerteenus. Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms) kohale kullerettevõte. Ostja teeb enne paki väljasaatmist ettemaksu.
    Teie paki transporditasu on 6,95 EUR (lisatakse Teie tellimuse kogusummale). Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vm) kohale kuller. Kuller võtab Teiega eelnevalt telefonitsi ühendust ning lepite kokku kella-aja, millal ta võib Teile paki kohale tuua. Kullerteenuse korral võib paki üle anda ka Teie kolleegidele, pereliikmetele (välja arvatud lapsed alla 16 eluaasta). Kui aga kokku lepitud kella-ajal kedagi kohal ei olnud, siis jätab kuller Teile postkasti teate ning peate pakile ise postkontorisse järele minema. Kui Te ei ole pakile 7 päeva jooksul järele läinud, lisandub iga päeva eest, mil Teie kaup postkontoris seisab lisatasu paki hoiustamise eest.
  3. Tulete ise kaubale järele
    Tellite kauba, tasute läbi valitud makseviisi ning tulete alates järgmisest tööpäevast ise kaubale järgi aadressile Paldiski mnt 29, Tallinn. Sellisel juhul ei lisandu transporditasu. Kaupa hoitakse nimetatud aadressil teile 5 tööpäeva. Kui te selle aja jooksul ei ole kaubale järgi tulnud, siis teie tellimus tühistatakse.
  4. Pakiautomaadi teenus. Kaup saadetakse Teie poolt valitud pakiautomaati.
    Pakiautomaati kauba tellimise transporditasu kuvatakse ostukorvi menüüs vastava teenusepakkuja nime järgi.

 

VII. Kaupade tagastamine, lepingust taganemine, pretensioonide esitamine.

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastamisõigus ei kohaldu asjadele (mis vastab Võlaõigusseadus § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele),
mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;
sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
suletud pakendis asjadele, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud (nt. kasutusel olnud voodipesu);

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele kuni 100%. Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis ja kõigi markeeringutega.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@e-tekstiil.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@e-tekstiil.ee või helistada telefonil: +372 6610156
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Võtke alati meiega ühendust, kui teil on tellitud kaupadega tekkinud probleeme, proovime kõigele vaatamata leida sobiva lahenduse teile.

 

VIII. Privaatsus

Anrek OÜ ei avalda ega edasta registreerimisel ja kauba tellimisel sisestatud andmeid kolmandatele isikutele v.a. juhul, kui seda kohustab seadus. Kui klient soovib kauba tellida posti või kulleriga, siis edastatakse vastava teenuse osutajale kliendi nimi ja aadress, kullerpakkide puhul lisaks telefoninumber ja/või e-mail. Kui klient soovib saada e-tekstiil pakkumisi, siis edastatakse vastava teenuse osutajale kliendi nimi ja aadress.

 

 

 

IX. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@e-tekstiil.ee või helistada telefonil: +372 6610 156
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
 

 

X. Ostu-Müügileping

Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on edastatud Tellija poolt.
Ostu sooritamise ja arve tasumisega kinnitab Ostja, et on tutvunud tellimustingimustega!

Täname, et olete valinud e-tekstiili e-poe

Meil on hea meel, et olete valinud meie kodutekstiili e-poe, aitame teil muuta oma kodu just selliseks nagu te unistate. Tehke oma kodu soojaks, ilusaks ja mugavaks.

 

Telli meie uudiskiri: